Yrityksen uutiset

Myanmar Pullman Yangon Centrepoint Hotel17 2024-04

Myanmar Pullman Yangon Centrepoint Hotel

Pullman Yangon Centrepoint Hotel sijaitsee kauniissa keskustan Colonial Quarterissa, josta on näkymät Maha Bandoola -puistoon, kaupungintalolle ja ainutlaatuiselle Sule-pagodille. Bogyoke ja yömarkkinat ovat kävelyetäisyydellä. Hotellissa on ulkouima-altaat, kuntoilutilat, 2 baaria, 3 ravintolaa, juhlasali, johon mahtuu 600 vierasta ja 5 kokoushuonetta. Taatakseen päivittäisen lämpimän veden käytön hotellille ympäri vuoden, se on ottanut käyttöön Bluewayn ilma-vesi kaupallisen lämpöpumpun vuodesta 2018 lähtien, joka on helppokäyttöinen ja vähähuoltoinen.
Shenzhenin torni17 2024-04

Shenzhenin torni

Das Tower sijaitsee Nanshassa, Shenzhenissä Kiinassa, jossa on kätevät kulkuyhteydet ja kaunis ympäristö. Sen kokonaispinta-ala on 11195 neliömetriä, 45 kerrosta maan päällä ja 4 kerrosta maan alla, ja se on varustettu kattavilla bisnestiloilla, kuten hotelli, pankki, catering ja kuntopalvelu. Taatakseen koko rakennuksen päivittäisen kysynnän käytön ympäri vuoden, se ottaa käyttöön Bluewayn ilmalämpöpumpun, mukaan lukien sisäuima-allasympäristön ohjausjärjestelmä, uima-allaslämpöpumppu ja ilmajäähdytteinen lämpöpumppu.
Fujian Minqing Natatorium17 2024-04

Fujian Minqing Natatorium

Minqing Natatorium sijaitsee Fujianissa Kiinassa, joka on ollut avoinna yleisölle vuodesta 2018, ja se on varustettu 50m x 25m ja 10-rataisella vakioaltaalla, johon mahtuu noin 200 yleisön jäsentä ja joka täyttää päivittäisen kuntoilun, harjoittelun, ja maatason uintikilpailut. Säilyttääkseen kosteuden säätelyn herkän tasapainon ja hallitakseen ilman ja veden lämpötilaa maksimaalisen mukavuuden saavuttamiseksi alhaisin kustannuksin, se ottaa käyttöön Bluewayn ilmalämpöpumpun, mukaan lukien sisäuima-altaan ympäristön ohjausjärjestelmän ja uima-altaan lämpöpumpun.
Shenzhenin yliopisto17 2024-04

Shenzhenin yliopisto

Shenzhen University sijaitsee Shenzhenissä Kiinassa, joka on kattava yliopisto, joka tarjoaa laajan valikoiman perustutkinto- ja jatko-ohjelmia ja tarjoaa huippuluokan tilat ja erinomaiset palvelut opiskelijoille, tiedekunnalle ja henkilökunnalle. Ainutlaatuisena korkeakouluna Shenzhenin erityistalousalueella yliopisto edistää omaleimaista ja innovatiivista kampuskulttuuria. Sen optoelektroninen keskus, jossa on noin 1 000 neliömetrin ultrapuhdas testiympäristö, jossa on Bluewayn ilmajäähdytteinen vesijäähdytin ja ilmajäähdytteinen tarkkuus ultrapuhdas ilmastointi.
X
Reject Accept